Solutia creantelor tale
xsid

Distribuie acest articol!

Ministerul Muncii a intocmit un proiect de modificare al Codului Muncii, care contine modificari propuse de patroni.

Astfel, principalele modificari privind contractele de munca prevazute in proiect sunt:

  • contractele pe durata determinata pot fi incheiate pe o perioada de 36 de luni, fata de 24 de luni
  • se abroga articolul potrivit caruia, la incetarea celui de-al treilea contract pe perioada determinata, angajatul de pe postul respectiv va fi incadrat obligatoriu cu contract pe perioada nedeterminata

  • se stabileste o perioada maxima a contractului de 24 de luni
  • prelungirea perioadelor de proba la 45 de zile, de la 30, in prezent, pentru functiile de executie, si la 120 de zile, de la 90, pentru cele de conducere
  • pe durata sau la sfarsitul perioadei de proba, contractual individual de munca poate inceta numai printr-o notificare scrisa, fara preaviz, la intiativa oricarei dintre parti
  • preavizul in cazul demisiei, acesta a fost prelungit la 20 de zile lucratoare
  • durata maxima legala a timpului de munca va fi pastrata la 48 de ore pe saptamana

Sursa: StiriROL.ro

Distribuie acest articol!