Go to Top

Registrul comertului isi va intrerupe activitatea in perioada 26 ianuarie – 3 februarie

In perioada 26 ianuarie – 3 februarie activitatea de lucru cu publicul si cea de primire la ghiseu si online a Oficiului National al Registrului Comertului va fi suspendata, pentru buna desfasurarea a procesului de trecere pe noul sistem informatic.

 

Incepand cu data de 6 februarie, activitatea de inregistrare in Registrul comertului se va desfasura pe noul sistem informatic integrat realizat in cadrul proiectului Servicii on-line oferite de ONRC pentru comunitatea de afaceri prin intermediul unui portal dedicat, finantat din fonduri structurale, Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice.

Astfel, vor fi suspendate cererile de inregistrare in registrul comertului (inmatriculari, mentiuni, radieri, depuneri si/sau mentionari acte etc.).

Insa, vor fi asigurate serviciile de verificare disponibilitate si/sau rezervare denumire firma, emblema, verificare unicitate sediu social, asociat unic, activitati care se vor suspenda in perioada 30 ianuarie– 3 februarie.

In perioada 20– 25 ianuarie, activitatea de primire si inregistrare a cererilor de inregistrare in registrul comertului se desfasoara normal. Prin exceptie, in perioada 20– 25 ianuarie, pentru cererile de inregistrare depuse in acest interval, dar si pentru cererile depuse inainte de 20 ianuarie si care au un prim termen de solutionare dupa aceasta data, se acorda un singur termen de amanare, de cel mult doua zile.

Sursa: Capital.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *